بازی آمیرزا همراه با جواب

خانومی اسکین
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



آمیرزا جدیدترین ساخته‌ی سازندگان باقلوا نشان داده که یک بازی ساده چه‌قدر می‌تواند سرگرم کننده شود،‌ عنوانی‌که در عین سادگی‌اش مفهوم حدس را برایتان خیلی راحت تعریف می‌کند، شما در این محصول با میرزاهای مختلفی رقابت می‌کنید، درواقع میرزاها در هر بخش در انتظار شما هستند تا رقابت حدس کلمات را با آن‌ها شروع کنید و سعی کنید آن‌ها را شکست دهید و پیروز میدان کلمات شوید،‌ اینکه شما به‌چه میزان توانایی رقابت و فکر کردن به بازی و کلمات بازی را دارید،‌ به خودتان بستگی دارد. البته این بازی حرفه‌ی ویژه‌ای نیاز ندارد و به راحتی در دسترس و قابل بازی کردن است.

بازی‌های بسیاری در ایران داریم که به سبک حدس کلمات پرداخته‌اند،‌ اما آمیرزا ویژگی متمایزش خاص بودن آن بین بازی‌های حدس کلمات در مارکت‌های کشورمان است، این ویژگی ایرانیزه بودن بازی برای ما است که از گرافیک تا موسیقی باعث شود به ذائقه‌ی خانواده‌های ایرانی خوش بیاید و از این‌رو تعداد کاربران هر روز بازی، بیشتر و بیشتر از قبل شود و رقابت چشمگیری بین این نوع بازی‌ها بوجود بیاید.

گیم‌پلی بازی آمیرزا حول محور سینی است که جلوی شما قرار دارد و باید با وصل کردن حروف به یکدیگر و مشاهده‌ی آن‌ها کلمات خاصی را تولید کنید که جواب مرحله‌ها هستند،‌ بازی یک‌سری کلمات اضافی هم دارد که اگر هرکدام از آن‌ها را پیدا کنید امتیاز ویژه‌ای از این طریق بدست میاورید که در روزی که نیاز دارید می‌توانید از این امتیاز برای استفاده‌ی شخصی و رد کردن مراحل در بازی بهره‌ببرید. آمیرزا برای تمامی سنین که توانایی خواندن و نوشتن دارند توصیه می‌شود، چرا که این اثر از آن دسته بازی‌هایی است که می‌توانید در اوقات بیکاری،‌ مترو و یا اتوبوس استفاده کنید و سرگرم پیدا کردن کلمات شوید.
دانلود بازی آمیرزا

بازی آمیرزا چند نکته‌ی طلایی از موفقیت را ازآن خود کرده است،‌ یکی از این موارد، تلاش تیم بازی‌سازی نردبان اندیشه را نشان می‌دهد که چگونه از بازی باقلوا و تجربیاتی که در حین این پروژه بدست آورده‌اند در تکمیل کردن آمیرزا و محبوب کردن آن استفاده کرده‌اند؛‌ تیم‌های بازی‌سازی می‌توانند با دیدی‌باز به این نکته‌ مسیر خود را بهتر از پیش جلو ببرند و از اتفاقات گذشته‌ی خود برای بهبود بازی جدیدشان استفاده کنند. این بازی در سیستم‌عامل اندروید به‌ راحتی قابل دانلود و نصب است.

بعد از گذراندن مراحل بازی آمیرزا سخت تر میشود اگر دوست دارید جواب های آن را بدانید به لینک روبرو بروید : دانلود جواب کامل آمیرزا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1399 ساعت: 1:1 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: